اجراى اپيلاسيون در مواضع حرام
س. س: بنده خانمى هستم كه تخت كوچكى در خانه دارم كه از طريق آن به كار اپيلاسيون (از بين بردن موهاى زائد بدن از طريق موم سرد) مشغول مىباشم و خرج خودم و بچههايم را از اين راه تأمين مىكنم. آيا كار من حرام محسوب مىشود؟ در حالى كه بدون قصد و غرض بوده چون من خودم خيلى پايبند مسائل اسلامى و شرعى هستم.
آيا اين پول حرام بوده و فعل حرام انجام دادهام؟ در حالى كه هيچ تخصصى در هيچ زمينهاى ندارم و فقط همين كار را بلد هستم كه آنهم تنها منبع درآمد خودم و بچههايم مىباشد.
ج) در مورد غير عورت اشكال ندارد، لكن نگاه به عورت و دست زدن به آن جايز نيست.
+ نوشته شده در شنبه چهاردهم دی ۱۳۹۲ ساعت توسط محمدحسین منتظری شاتوری
|
من ضیعه الاقرب